با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ معلمان چند پایه در ایجاد شادی نقش تاثیر گذاری دارند
زیارت عاشورا

مشهد-ایرنا-مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: معلمان چند پایه در ایجاد شادی نقش تاثیر گذاری دارند لذا استفاده از روش های متفاوت برای جذابیت کلاس های چند پایه است.

صادق صادق پور روز چهارشنبه در آیین اختتامیه همایش مدرسان کلاس های چند پایه کشور در تالار عطار دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: معلمان چند پایه رسالت سنگینی دارند و استفاده از روش های متفاوت هدف نهایی برای جذابیت کلاس های چند پایه است.
وی افزود: تحقق این مهم مستلزم شادی آفرینی معلم است و دانایی، زیبایی و نیکویی که همان علم ،هنر و اخلاق است از راه های تولید شادی در جامعه است .
صادق پور بیان کرد: تا زمانی که خودمان شاد نباشیم قادر به انتقال شادی به دیگران نیستیم و اگر انگیزه نداشته باشیم نمی توانیم به کسی انگیزه بدهیم.
وی گفت: معلمین چند پایه یکی از پاکترین ،بارزترین و موثرترین اقشار جامعه هستند و ویژگی های شخصیتی معلم در یادگیری دانش آموزان به مراتب اثرگذارتر است.
این مقام مسوول اظهار کرد : همه معلمان در ایجاد شادی موثرند اما معلمان چند پایه تاثیرگذاری بیشتری دارند و برای اینکه بتوانیم شادی و انگیزه را به بهترین شکل ممکن به دانش آموزان انتقال دهیم باید به همه نیاز های وجودی خود پاسخ بدهیم و بین آنها تعادل برقرار کنیم.
مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اگر تعادل بین نیازها برقرار باشد خط ما خط موازی خواهد بود و آن وقت است که می توانیم بگویم به شادی رسیدیم.
وی افزود:باید به کلاس های چند پایه به شکل یک فرصت نگاه کنیم و به جای نالیدن،به آن ببالیم.
به گفته صادق پور برای رسیدن به اهداف خاص باید هدفمند بود در واقع بارش اراده ها در عمل اتفاق می افتد.
معاون مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش نیز در این همایش گفت: معلمین چند پایه کشور پاک و زلال هستند و در عین خلوص در حال رفع تشنگی فرزندان برومند این سرزمین اسلامی می باشند.
شیرین ملکی افزود: امیدواریم که بتوانیم در مقابل این همه خلوص و پاکی همکاران عزیز در کلاس های چند پایه قدم مثبتی در جهت اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و گام موثری در جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش که همان جایگاه واقعی یک معلم ارزشی است برداریم.
وی افزود: هم اکنون در کشور بیش از 110 مدرسه تک دانش آموزی داریم که معلمین آنها با علاقه به انجام مشغول می باشند.
ملکی در پایان ضمن تقدیر از کلیه معلمین دلسوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: هدایت نسل آینده به دست معلمان این جامعه است.
همایش سراسری مدرسان منتخب کلاسهای چندپایه در نیشابور از 26 مرداد ماه دراین شهرستان آغاز شده است.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 21:5 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |